• Nyhetsstudio
  • Nyheter
  • Tips oss
  • Sport
  • eAvis

Velg mørkt eller lyst utseende på avisen:

Meninger →

Nei, vi kan ikke la være å diskutere kvalitet i skolen fordi noen lærere føler seg tråkket på tærne

Selv om du som lærer ikke kjenner igjen din pedagogiske praksis og ditt klasserom i kritikken, betyr ikke det at kritikken ikke er relevant for norsk skole.

foto
OVERRASKET: Jeg blir overrasket over å se flere lærere tar seg personlig nær av den kritikk som kommer av debatten om pedagogikken i 1. klasse, skriver høgskolelektor Kristin K. Due Bergseth i dette leserinnlegget. Foto: Thomas Brun / NTB
Kristin K. Due Bergseth Stipendiat og høgskolelektor
Oppdatert: fredag 20. januar 2023 kl. 12:49
Du leser nå et leserinnlegg. Det uttrykker innsenderens mening.
Publisert: fredag 20. januar 2023 kl. 12:30 Oppdatert: fredag 20. januar 2023 kl. 12:49
Del denne artikkelen på Facebook Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Utforsk tema:
  • Leserinnlegg
  • Barn
  • Kvalitet
  • Pedagogikk
  • Undervisningsopplegg
  • Lek
  • Forsker
  • skole
Sjefredaktør
Tom Erik Thorsen
Åpningstider
Sentralbord man-fre: 08:00-16:00
Telefon: 35 54 30 00
Besøksadresse
Klostergata 30, 3724 Skien
Postadresse
Postboks 2873, Kjørbekk 3702 Skien
Kontakt oss
Redaksjonen
Kundeservice
Marked
Abonnement
Vilkår

Varden arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Varden har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Varden.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.