annonse

– Den har åpnet dørene for helt nye Jaguar-kunder

RETTE ELEMENT
RETTE ELEMENT: På svingete veier på Bråstad i Arendal får I-Pace vist frem terrengegenskapene. (Foto: )
BAGASJEPLASS
BAGASJEPLASS: I tillegg til et lite rom under panseret, er det bagasjeplass på over 600 liter bak. Men takhøyden er lav. (Foto: )
FULLJUSTERT
FULLJUSTERT: Setene har opptil ti-veis justering og er gode å sitte i. (Foto: )
GOD PLASS
GOD PLASS: To voksne sitter godt i baksetet, men glem tredjemann på grunn av bredden. (Foto: )
DISPLAY
DISPLAY: Hele temperaturknappen er et display som endrer seg i forhold til oppsettet ellers. (Foto: )
KREFTER NOK
KREFTER NOK: Alle modellene av I-Pace som selges i Norge, er EV400, med 400 HK og firehjulsdrift. (Foto: )
VINTERKLEDD
VINTERKLEDD: Jaguar I-Pace utstilt i norsk vinternatur. (Foto: )
Jaguar I-Pace EV400 AWD

+ KORTTEST: Da snøen lavet ned som verst over Arendal fikk vi sjansen til å teste Jaguars første elbil, I-Pace, på vinterføre.

eller lag digital bruker for å lese videre. Er du ikke abonnent kan du få tilgang under.

Hei, ! Velkommen tilbake. For å lese resten av saken kan du benytte deg av et av tilbudene nedenfor:

Informasjon: Som abonnent kan du være logget inn inntil 5 steder samtidig. Du har nå logget inn over 5 steder, og er derfor automatisk blitt logget ut. eller få mer informasjon her


Hei! Du må ha et aktivt abonnement for å lese videre. Kjøp digital tilgang her