annonse

– Den har åpnet dørene for helt nye Jaguar-kunder

RETTE ELEMENT
RETTE ELEMENT: På svingete veier på Bråstad i Arendal får I-Pace vist frem terrengegenskapene. (Foto: )
BAGASJEPLASS
BAGASJEPLASS: I tillegg til et lite rom under panseret, er det bagasjeplass på over 600 liter bak. Men takhøyden er lav. (Foto: )
FULLJUSTERT
FULLJUSTERT: Setene har opptil ti-veis justering og er gode å sitte i. (Foto: )
GOD PLASS
GOD PLASS: To voksne sitter godt i baksetet, men glem tredjemann på grunn av bredden. (Foto: )
DISPLAY
DISPLAY: Hele temperaturknappen er et display som endrer seg i forhold til oppsettet ellers. (Foto: )
KREFTER NOK
KREFTER NOK: Alle modellene av I-Pace som selges i Norge, er EV400, med 400 HK og firehjulsdrift. (Foto: )
VINTERKLEDD
VINTERKLEDD: Jaguar I-Pace utstilt i norsk vinternatur. (Foto: )
Jaguar I-Pace EV400 AWD

+ KORTTEST: Da snøen lavet ned som verst over Arendal fikk vi sjansen til å teste Jaguars første elbil, I-Pace, på vinterføre.



Hei! Du må ha et aktivt abonnement for å lese videre. Kjøp digital tilgang her

Klikk for å se kommentarer ()

Her kan du fritt komme med synspunkter og informasjon. Vi krever fullt navn. Da blir det mer interessant for andre å lese det du skriver. Trakassering, trusler, hatske meldinger eller reklame aksepteres ikke på varden.no. Falske profiler utestenges. Vær saklig og vis respekt når du kommenterer.